Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
14.12.2015 21:41 - Пак здрасти
Автор: joysii Категория: Лични дневници   
Прочетен: 15662 Коментари: 22 Гласове:
13


Постингът е бил сред най-популярни в категория в Blog.bg Постингът е бил сред най-популярни в Blog.bg
  Нее, не съм изкукала. Просто тука е голяма скука!

image
Това е един от любимите ми филми. Как ви се струва?

image

Ох, красота!






Гласувай:
14



Следващ постинг
Предишен постинг

1. joysii - Ехааа, изчезна ми един постинг. Що, ...
14.12.2015 21:45
Ехааа, изчезна ми един постинг.Що,бе? Там бях казала да си поговорим за секс, а не за политика, понеже тя и без това си е шибана работа.
цитирай
2. joysii - А, бях написала, че може да подъвчем ...
14.12.2015 21:46
А, бях написала,че може да подъвчем и простакесите в сайта, понеже те и без това си го просят.
цитирай
3. joysii - Ееей, цензурата не спи! Екшън пр...
14.12.2015 21:47
Ееей,цензурата не спи! Екшън прави!
цитирай
4. joysii - Толкова изтъпя блогбегето, че не ми ...
14.12.2015 21:59
Толкова изтъпя блогбегето,че не ми се иска вече дори коментари да пиша тук-там. То на такива простотии няма няма какво да им се коментира. Е, за да не съм съвсем крайна и да не го давам хептен хейтърската, хааайде да кажа, че има и няколко изключения дето още са ми симпатични...
цитирай
5. getmans1 - Права си, за секс не може но за шиб...
14.12.2015 22:13
Права си, за секс не може но за шибичкане и пТичките на мамите може. Сигурно искат да се прекръстят на Езоп.бг :)))
цитирай
6. nemski - Само коври
14.12.2015 22:20
може да харесват такива филми.
цитирай
7. planinitenabulgaria - Не сте изкукала, Госпожо, изкукуригала сте се!
14.12.2015 22:35
Така става на тази възраст, защото в оранизЪма Ви напират гестагените за сметка на естрогените. Изкукала е Джойсито, защото и за неспециалист е видно, че има генитален пролем - вторичен, първичният е психично-хормонален. А един от коментиращите е изкудкудякъл.
Има блогове, където се сбират такиви...
Големи джумбуши!
цитирай
8. joysii - Права си, за секс не може но за шиб...
15.12.2015 06:26
getmans1 написа:
Права си, за секс не може но за шибичкане и пТичките на мамите може. Сигурно искат да се прекръстят на Езоп.бг :)))

.................
Ужасно ми втръсна от хора дето пишат тук само за да оплюват политиците. Ми да вървят да управляват страната те, па белким млъкнат,че голяма досада и махленска клюкарница стана блогбегето.Новините ги четем, гледаме, слушаме по цял ден, няма нужда да се дъвчат и тук от аматьори.
цитирай
9. joysii - 6. nemski - Само коври 14. 12 22...
15.12.2015 06:30
6. nemski - Само коври
14.12 22:20
може да харесват такива филми.
................
Немски, ти защо врътна резбата? По едно време беше дружка, сега коври некаквиси намесваш в отношенията ни!
Готин, какво е ковра според теб, да ме светнеш ако може само да те замоля?
Щото ако коврите са интелигентни жени, които харесват стойностно кино, нямам нищо против в блогбегето да ме имат за такава.
Поздрави и хубав ден!Хи-хи!
цитирай
10. joysii - Така става на тази възраст, защото в ...
15.12.2015 06:34
planinitenabulgaria написа:
Така става на тази възраст, защото в оранизЪма Ви напират гестагените за сметка на естрогените. Изкукала е Джойсито, защото и за неспециалист е видно, че има генитален пролем - вторичен, първичният е психично-хормонален. А един от коментиращите е изкудкудякъл.
Има блогове, където се сбират такиви...
Големи джумбуши!

...................
Ехааа, хайде и планинарят сега ми ги реди...
Не съм изкукала. Обаче ми харесва да съм леко странна, различна, особена, жена със свой готин стил и впечатляващ чар...и те така.
Поздрави, не се щурай много по планините и пущиняците, че да не изкукуригаш, изкукаш, изперкаш, изблееш или там...каквото и да е...
цитирай
11. sekirata - ОХ, ГОЛОТА!
15.12.2015 22:22
ОХ, ЖЕЛАНИЯ!
цитирай
12. gosho568 - И аз, като Уди Алън, обожавам Ска...
16.12.2015 01:08
И аз, като Уди Алън, обожавам Скарлет Йохансон! Любимите ми филми с нейно участи са "Изгубени в превода", "Момичето с перлената обица" и "Мач Пойнт". Мисля, че тя е една от малкото млади американски актриси в днешно време, която наистина е участвала в сериозни филми..! Поздрави, Джойси!

P.S. - Екшъна ли ти липсва в блога? ;)))
цитирай
13. joysii - И аз, като Уди Алън, обожавам Ска...
18.12.2015 22:42
gosho568 написа:
И аз, като Уди Алън, обожавам Скарлет Йохансон! Любимите ми филми с нейно участи са "Изгубени в превода", "Момичето с перлената обица" и "Мач Пойнт". Мисля, че тя е една от малкото млади американски актриси в днешно време, която наистина е участвала в сериозни филми..! Поздрави, Джойси!

P.S. - Екшъна ли ти липсва в блога? ;)))

============
Йохансон си е истински талантлив бонбон. Много я харесвам.
И...да, липсва ми екшъна в сайта. Липсват ми шегите, откровенията, липсват ми смислените постинги и интересните коментари под тях, липсва ми възможността да говоря за каквото си искам по избран от мен начин...такива разни.
Поздрави за теб!
цитирай
14. joysii - ОХ, ЖЕЛАНИЯ!. . . . . . . Ох, мераци!
18.12.2015 22:42
sekirata написа:
ОХ, ЖЕЛАНИЯ!

.......
Ох, мераци!
цитирай
15. zest - Забавлявай си се, какво ти пречи?
19.12.2015 14:30
Този блог е за няколко човека. Останалите пишат и бришат. И на мен ми трият, защото съм кофти за някои техни протежета. А на коментари можеш да се насмееш на воля.
цитирай
16. joysii - 15. zest - Забавлявай си се, какво ти пречи?
20.12.2015 10:17
Здрасти. Пречи ми това, че трябва да правя поведение, да се държа нежно,мазно и послушно, ако искам постингите ми да не бъдат изтрити или на нямам БАН. Това ми пречи. Това ме кара да се чувствам потисната и да не бъда себе си-откровена и пряма. Това ме ядосва, защото вместо да осмея простотията, трябва да стоя отстрани кротко и да й се усмихвам, та даже и да й ръкопляскам.
Поздрави.
цитирай
17. zest - БАНа ни е мамата
21.12.2015 11:40
Но дай да си караме, както ние си знаем, пък да става, каквото ще. Бой по мазниците и простотията. Това да не е Prost?
цитирай
18. radosslav - Уж
23.12.2015 11:36
Уж да говорим за sex, а то всички пишат, а не говорят. Кой филм?
цитирай
19. apostapostoloff - Не е чак толкова скучно-
23.12.2015 14:47
влез в обновения ми сайт www и се абонирай за безплатния бюлетин, който предлага сайтът. От него ще научиш изумителни неща.

Филмът, за който говориш, никак не ми хареса. Братовчедката беше лекар в Барселона и аз отидих да я видя. Този град не ми хареса! С облекчение избягах от тази лудница. Това първо.

Второ. Самият филм не ми хареса, защото е крайно недостоверен, извратен и направо болнав. Мадамите са ми противни, а и хубостникът не ми е приятен. А бе, изобщо...
цитирай
20. joysii - влез в обновения ми сайт www и се а...
27.12.2015 11:01
apostapostoloff написа:
влез в обновения ми сайт www и се абонирай за безплатния бюлетин, който предлага сайтът. От него ще научиш изумителни неща.

Филмът, за който говориш, никак не ми хареса. Братовчедката беше лекар в Барселона и аз отидих да я видя. Този град не ми хареса! С облекчение избягах от тази лудница. Това първо.

Второ. Самият филм не ми хареса, защото е крайно недостоверен, извратен и направо болнав. Мадамите са ми противни, а и хубостникът не ми е приятен. А бе, изобщо...

..................
Здрасти, Толи!
Честито Рождество Христово!
Всеки си има своите впечатления и мнения,няма лошо.
Моят брат наскоро беше и в Барселона, но каза, че от Бразилия и Амстердам по -готино няма. Синът ми пък харесва Иран. Беше на десетдневно пътешествие там.
Колкото до филма...мен ме кефи.
Поздрави!
Как си ти?
цитирай
21. joysii - Уж да говорим за sex, а то всички п...
27.12.2015 11:06
radosslav написа:
Уж да говорим за sex, а то всички пишат, а не говорят. Кой филм?

...............
Нито пишат нито говорят тук за нещо пикантно,забавно, значимо. Скука до умиране е в този сайт!Пък иначе за големи отворенгяси се имат. Впрочем готини хора тук има, ама на тях им е забранено да пишат откровено и интересно. Правилата и ограниченията в сайта убиват всека творческа искрица и желание за споделяне на позиция.

цитирай
22. joysii - Но дай да си караме, както ние си з...
27.12.2015 11:07
zest написа:
Но дай да си караме, както ние си знаем, пък да става, каквото ще. Бой по мазниците и простотията. Това да не е Prost?

...............
Хихихихи...опитвам се да правя така, макар и да ни е .......мамата!
Поздрави!
цитирай
Търсене

За този блог
Автор: joysii
Категория: Лични дневници
Прочетен: 2406317
Постинги: 850
Коментари: 22377
Гласове: 15249
Календар
«  Март, 2024  
ПВСЧПСН
123
45678910
11121314151617
18192021222324
25262728293031